FAQ

1. Wat is de levertijd?
We verzenden binnen 1-2 werkdagen.
Bij SPOED kunt u ons het beste een e-mail sturen of bellen.
Bedrukte producten kunnen meestal dan dezelfde werkdag al verzonden worden.

2. Ik wil als bedrijf bestellen, kan dat?
Dit kan uiteraard.
U stuurt ons uw logo in een EPS/AI/PDF en geeft aan in welk formaat u het logo geborduurd of bedrukt wilt hebben.
Wij nemen contact met u op als er verdere informatie nodig is.

3. Wat is personaliseren?

Wij maken uw cadeau’s persoonlijk door er de naam van het kindje of bedrijfsnaam op te zetten.
Wat is er leuker voor de ouders om een cadeau te ontvangen met de naam van hun pasgeboren kindje?
Ook voor grotere kinderen is het fantastisch om iets te krijgen waar hun eigen naam op staat.

4. Hoe personaliseren jullie de producten?
Wij gebruiken professionele borduurmachines en we bedrukken het textiel met Flex of Flock.
Ook gebruiken we vinyl, stickermateriaal voor het personaliseren van slingers, muurstickers etc.

5. Kan ik een cadeautje ook direct naar ontvanger laten versturen?
Uiteraard kan dit. U kunt ons hierover een mail sturen.

6. Geldt er herroepingsrecht voor artikelen?

Gepersonaliseerde artikelen zijn uitgesloten van het herroepingsrecht.

7. Wat moet ik doen als ik een klacht heb?

Heeft u een klacht over een door u besteld artikel?
Mail ons dan met een duidelijke omschrijving van de klacht, voorzien van een foto.
Wij zullen hier binnen 1 werkdag op reageren.
info@babypalace.nl

8. Hoe kan ik het beste contact met jullie opnemen?

U kunt het beste een e-mail sturen naar info@babypalace.nl
U kunt uiteraard ook bellen.

9. Zijn alle bedragen inclusief BTW als ik iets bestel?

Ja, alle bedragen zijn inclusief BTW

10. Staat uw vraag er niet bij?
Stuur ons een e-mail en we helpen u zo snel mogelijk aan een antwoord.